Monday, December 6, 2010

kembali semula :)

hari nie masuk class balik pas cuti sem 3 minggu .
3 minggu jew !
ishhh .
poli kedekut .
ntah papew .
hari nie g class ngn anis .
tenkiu yanx !
pqa sakit perut .
sian dye .
naseb baek anis nak tumpangkan .
sampai class , jumpa laa kawan2 class .
tunggu punya tumggu .
sekali lect datang , cakap class tunda pukul 12.30 .
adoy .
penat bangun awal pagi tadi .
apew lg !
jom breakfast :)
huhu .
ktowg lepak ehsan .
sapkonner2 sekalian pown adew .
a.k.a mok , bul & daus .
huhu .
daa lamee tak lepak ngn kowag weyh !
aku makan nasik lemak & minum nescafe panas .
makan2 borak2 .
anis ajak g cc .
& skang aku kat cc .
kalau tak , celah manew aku nak on9 kan .
haha .
hope hari nie dipermudahkan segala urusan aku .
kuatkan semangat aku ya Allah .
lindungi aku .
amin :)

No comments:

Post a Comment