Monday, January 31, 2011

MR.hanis amira birthday celebration :)

firstly , sorry to my dear hanis amira & faza norain sebab lambat update blog nie :) sy busy menjalan2kan diri dengan family . nie laa al kisah nye yeee . ngeeee :D
ingat nak start dengan preparation , tapi aku tak terlibat sangat . hanya si dalang yg menyiapkan segalanya . hehe . aku hanya bermula bersama-sama menjadi dalang pada sehari sebelum hari indah itu . menjadi penasihat @ perunding fesyen si dalang . pilih baju . merata gak kitowang pusing . nak cari baju yg sesuai . warna tema , putih . naseb baek aku adew banyak shirt putih . tapi , ade kisah gak di sebalik shirt putih aku tu . haha . nak taw ? tak payah laa yeee .

* sebelum pegi , pose dulu . sorry . cermin tu BURUK !

 actually celebration nie di rancang nak di jalan kan malam hari sabtu , 29.1.2011 . tapi adew masalah yg tak dapat di elak kan . so , di cepatkan  . malam hari jumaat , 28.1.2011 . tempat , padang ipoh . oke oke . lets start . erm . pukul 8 anis daa datang amek aku kat umah aku . then , kitorang bergerak untuk amek cake & beli pizza . kat area medan gopeng jew . sampai jew kedai cake , masuk kedai & amek cake laa kan . apew lg . hehe .

nie laa KOTAK cake tu :)

then , kitorang g pulak domino's yg baru bukak kat area situ . si birthday boy daa tunggu depan domino's . haha . si anis dan buah hati dye masuk beli pizza . aku ? tunggu kat luar laa . jage cake . haha .

domino's pizza gunung rapat

kat sini laa adegan paling tak ku sangka jadi . sambil batang2 tunggu tu , si birthday boy datang kat aku  . tegur aku . 1st time wey . haha . yg tak bole blah , dye bole kate ' yg ko bagi dye beli sumew nie nape ? aku ingat bese2 jew . ' terkejut mak nyah oiy ! hello mr.hanis amira , aku pown tak taw papew oke :)
daa settle beli sumew , dorang bole berbalah pulak nak lepak mane . daa plan padang ipoh kan ? jangan tukar oke ? nanti plan rosak . lastly , anis menang . yeayy ! so , padang ipoh :)
sampai padang ipoh jew , aku bukak kotak pizza & cake tu . anis pown siap2 kan laa kan . bagi nampak cam kemas sikit & teratur . hehe . si birthday boy excited nak tengok cake . nak tengok tak ?? tengok laa .

haha ! nie pizza laa :D

haha ! tu laa pizza yg kitorang makan malam tu . sedap sangat ! daa memang lame teringin nak makan pizza . dapat jugaak . thank you anis ku sayang !

nie laa cup cake yg comel tu . nyum2 

daa siap kemas2 sumew , aku nyala kan laa lilin tu . haha . mane dapat sumber api ? ade laaaa . kan anis kan ? hehe . tengok dorang cam blur jew , aku pown nyanyi laa lagu birthday towk birthday boy tu .

happy birthday to you .
happy birthday to you .
happy birthday to kamoo .
happy birthday to you .

 haha ! gelak si anis tengok aku nyanyi camtu . ape lagi , tiup laa lilin ! haha . pastu . acara makan2 dan acara snap2 pic pown bermula . *sorry gambar tak cantik sangat . guna phone jew lorhh .

kami dan cup cake :)

thanxx towk birthday boy ! sudi amek kan gambar kami :D

sangat suka gambar nie !

haishh ! sumew gambar kitorang jew kan ? bile nak tunjuk mr.hanis amira ? oke2 . nie laa dye . birthday boy , mohd syazmin bin shaharuddin .

comot yg sengaja di buat . haha !

korang memang comel !

min & hani

anda terbaik bersama lah

happy birthday min !


nyum2 . makan time !


like this part soo much . manis :)


pose ala2 rosyam nor kan


cute cute cute :D


mereka serasi

pandang2 jeling2


selesai jew makan & kemas2 , dorang blah jauh sikit dari tempat kitorang makan tu . hehe . private & confidential time laa . nak bagi hadiah . tapi tak pegi jauh pown . sekangkang kera jew . haha . moment nie laa yg sweet sangat . aku pown kejar laa . nak amek gambar kan . sorry . may i interrupt ? hihi . dapat laa gambar2 sweet ini :)

taw tak apew dorang bedek tu ? hadiah laa . haha


apew hadiah nye yee ? hanya kami yg taw ;)


perfect two :D

moga panjang umur , murah rezeki , berkekalan jodoh anda . insyaAllah

happy for both of you


 my fairy princess :)

sayang awak ! thanxx towk malam tu . awak memang terbaik !

selesai sudaa celebration tu . respect kat anis sebab berjaya buat segalanya manis walaupun simple ! pasniy bole jadi event planner yew . hehe . papew pown , thank you soo much sebab sudi undang sy . terharu sangat sebab sy sorang yg di undang . yg laen , jangan jealous oke :) selesai jew , min rush balik sebab adew hal . kitorang pown balik laa . aku pown kene cepat sebab nak balik kampung ! hehe .

adew cerita dengan gambar nie ;) rahsiaaa

*p/s ~ happy bitrthday min ! moga panjang umur , murah rezeki , happy selalu :)



No comments:

Post a Comment